Tuesday, January 3, 2017

Move on

Assalammualaikum

Haiii aku dah move on. Ya aku tegur dia dan we clear up everything. Aku cakap apa aku rasa dan dia pun cerita. And end up aku kena move on. Dia yang suruh aku move on. Lapang wei dada dah cakap dengan dia. Rasa lega. Beban dah kurang.

Maksud move on aku ni aku dah taknak dia. Aku nak orang baru. Yang bukan macam dia, yang muka bukan macam dia, perangai bukan macam dia. Alhamdulillah aku dah dapat terima kenyataan.

Thanks to iela dia yang paksa aku untuk tanya terus terang terus. Tak senang wei. Masa masing-masing luahkan perasaan tu aku rasa macam kitorang dulu-dulu lah. Share apa-apa cerita and so on. Hahahahahhaha! Tapi dulu kan. Aku tak boleh sama kan dulu dengan sekarang. Dia dah ada hidup dia sendiri. Macam juga aku. We are stranger now.

Well aku doakan dia bahagia dengan apa je yang dia buat. Same to me. Aku boleh terima orang lain lepas ni. Aminn. Doakan aku ea :)

P/S : sesiapa nak insurans boleh contact aku sini 0177692461. Aku agen prudential bsn takaful ✌🏻️

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)