Monday, August 29, 2016

"ATTACH"

Attach lagi hati aku dengan dia
Malam tadi mimpi dia lagi

Lagi
Lagi

Aku tak ingat pun tapi mimpi dia
Dan seharian aku ingat dia

Apa aku nak buat?

Aku tak boleh terima orang lain lagi
Sebabnya hati aku ni attach lagi pada dia

Apa aku nak buat?

Kalau dia baca ni (tak mungkin kot)
Mungkin dia boleh bagitau aku perasaan dia
Masih ke hati dia dengan aku?
Kena ke aku attach lagi dengan janji kitorang dulu?
Tolong cakap aku tak payah ingatkan dia lagi
Tolong cakap apa yang ada dalam hati tu

Kalau benci cakap benci
Kalau tak suka cakap tak suka
Kalau tak payah tunggu cakap tak payah

Aku akan terima even sakit hati

Sebab aku rasa kalau kau cakap stop aku akan stop

Kita pernah janji takde siapa lagi lepas kita
Maksudnya lepas aku takkan ada siapa lagi yang dapat bahagiakan kau macam aku
Maksudnya lepas kau takkan ada siapa lagi yang dapat bahagiakan aku macam kau

Tu aku ingat sampai sekarang

Dan janji tu terjadi sekarang untuk aku

Tolong lepaskan attachment ni
Aku sendiri tertanya tanya apa rasa kau

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)