Tuesday, October 9, 2018

What's in my head literally......

Assalammualaikum guys haiiii. Lama siot tak bersiaran. Last post 2017 huhuhu. Actually aku rasa macam takde orang faham jadi aku curahkan saja di blog yang dah bersarang ni *sambil tiup tiup habuk*

Aku mimpi dia lagi semalam. Actually this week dah 2 kali aku mimpi dia. Bangun je aku rasa sedih. Kenapa kena mimpi dia? Dia dah tunang weh. Dah nak kahwin I think. Kenapa aku mesti mimpi dia.

Hidup aku berubah lepas dia takde. Everything is just a messed. I have to learn how to live without him. It's hurt me. It's been 9 years kot. Bila dia datang dan pergi it's hurt me more. Weh macam mana nak hilangkan semua pasal dia?? Aku dah slow talk and dah lepaskan everything pada dia kot masa last contact dia tu. Kenapa aku tak terus je lupakan dia weh. Aku pun nak bahagia.....

Aku pernah doa Tuhan untuk dekatkan aku dengan kalau betul dia untuk aku. Tapi Tuhan dekatkan aku dengan dia untuk dia pergi dari hidup aku lah kot. Kalau tak aku takde kekuatan nak slow talk haritu. And aku doa please Tuhan jauhkan terus aku dari dia. Yes, dia finally go until no, aku tutup semua pasal dia but then kenapa dalam mimpi aku ada dia weh?!! Memang mimpi mainan tidur weh tapi kalau banyak kali apa maksudnya weh. Boleh tak dia terus takde macam aku tak kenal dia.....it's hurt me. Macam aku diketawakan pula.

Aku pun nak bahagia...Aku sentiasa doakan dia bahagia sampai lupa nak doakan kebahagiaan aku sendiri. Tolong hilangkan dia terus dari ingatan ini Tuhan.




No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)