Thursday, July 21, 2016

Appreciation

Haiiii lamanyaa tak dengar cerita blog ni hahahahah! super busy macam superman kot! Sekarang iolls dah jadi agen takaful prudential bsn takaful. so sesiapa yang takde takaful lagi boleh lah pm iolls kat nombor ni 017 7692461

Actually tak boleh tidur ni tu yang rajin update.

Aku sedih semalam. Jadi tidur dalam kesedihan sambil airmata mengalir di pipi cehhh hahahah!
Well sedih dengan donia jee. Sedih dengan perangai manusia. Jadi tertidur lah lepas sedih tu.

Pastu kan aku mimpi someone
Dalam mimpi tu dia happykan aku gila gila sampai aku rasa nak duduk je dalam mimpi tu

Tapi bila sedar hmmm mimpi rupanya
Tapi boleh pulak bangun je aku senyum
HAHAHAHAHAHAHA

Padahal mimpi je kan. Mimpi tu jadikan aku happy gile haritu. Lupa benda yang sedih tu.

Well orang yang aku mimpi kan tu memang pernah bahagiakan aku dulu
Gila bahagia sampai susah gile nak dapat lagi orang macam tu sekarang ni
Well aku tinggalkan dia tapi aku juga yang amik masa 5 tahun nak move on
Kelakaaaa hahahahahha!

Aku pernah tak hargai orang
Ego yang buat aku macam tu
Masa tu aku rasa aku betul je semua
Dia buat macam macam untuk aku
Kira macam aku takkan dapat lagi orang sebaik dia
Punya lah dulu aku tak faham dia. nak dia je faham aku
Punya lah dulu nak dia je pujuk aku tapi aku tak pernah tahu bila masa dia terasa hati
Tak peduli langsung hati dia
Dan the worst part aku curang tapi dia tak pernah cakap aku ada lelaki lain. Tak pernah even once!
So bangga lah masa tu dapat sorok kecurangan! Ya Allah
Setiap kali bergaduh aku lah nak putus nak putus. Dia cuma pujuk pujuk. Macam macam cara dia pujuk.

Sampai satu masa tu dia dah lain! Sikap dia lain! Bila aku cakap putus terus dia ambil keputusan untuk putus dan takde pujukan lagi.

Masa tu aku fikir takpe aku ada back up. TAPI sampai sekarang takde siapa lagi yang boleh ganti tempat dia

Dan masa tu baru aku sedar yang aku dah hilang dia

Betapa aku menyesalnya jadi orang yang tak pandai nak hargai

Sampai sekarang aku tak dapat orang yang sayang aku macam dia sayang aku dulu

Macam mana dia protect dan manjakan aku. Aku tak jumpa lagi macam tu

Dia korbankan banyak benda


So korang jangan lah jadi macam aku
Appreciate orang yang korang sayang

Ye aku amik masa 5 tahun untuk move on
Sekarang Alhamdulillah hati dah pulih. Nak terima orang lain.
Kalau ada jodoh ada lah

Untuk dia aku doakan yang terbaik

Kadang tak fikir pun pasal dia tapi dia datang dalam mimpi

Aku harap yang baik-baik je untuk dia

Ikhlas dari orang yang pernah tak hargai kau :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)