Monday, October 12, 2015

The Final

Assalammualaikum.
(tiup habuk) woooo lama tak update sini kakkakakaka! maklum lah sejak ada twitter ni. Mesti blog kecik hati dengan aku.

Okay. Tarik nafas, hembus nafas jap

Dia dah ada someone lagi. Aku rasa memang bukan jodoh kitorang kot. Takkan aku nak tunggu 3 tahun lagi. Dia pun dah block aku kat whatsap kot! hahahaha funnehhhh. Sebenarnya penat gak menunggu ni. Menunggu orang yang HAHA takkan datang pada kau. Ye dia datang kejap pastu jumpa yang lain dia pergi. Silap aku gak anggap dia masih perlukan aku. Padan lah dengan muka aku.

Aku bukan jenis yang dah jadi ex then kawan. Tapi dengan dia aku still nak kawan even dah jadi ex. Sebabnya korang fikir lah sendiri.

Tapi sekarang aku decide no for us. Cukup lah. I had enough. Biarlah dia bahagia. Aku juga bahagia dengan cara aku. It's time for me to move on.

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)