Friday, February 13, 2015

why do you still stuck in my mind?

Aku tak layak lagi ke untuk sayang dia?
Tak boleh ke aku dapatkan dia balik?

Memang sekarang kitorang contact, kitorang berhubung. Setiap kali tu juga aku teringat yang dulu. Sedih. It's break my heart.

Lepas dia datang ni memang pasal dia aku fikir. Kebanyakannya semua pasal dia. Soalan tu masih stuck kat kepala aku. Apa dia rasa? Dia ok ke lepas apa jadi antara aku dengan dia? Soalan yang aku nak sangat tahu, dia still sayang aku ke?

At the end, dia juga buat aku tersenyum walaupun kitorang cuma borak kosong. I know every single things yang dia lalui. Memang kitorang tak berhubung lama dulu, tapi apa dia lalui aku tahu. Until now, apa yang dia achieved, aku sentiasa ambil tahu.

Can you answer me?
APA AWAK RASA LEPAS KITA PUTUS?
AWAK OKAY KE LEPAS KITA PUTUS?
APA AWAK RASA LEPAS KITA BERHUBUNG BALIK? AWAK HAPPY?

DO YOU MISSED ME?
DO YOU HAVE SO MUCH TO SAY?
DO I STILL MAKE YOUR HEART BEAT FAST?

Atau dah ada orang lain yang boleh sayang awak macam mana saya sayang awak...sampai sekarang...?

Kita mula kenal 2007
Sekarang dah 2015

I like to tell you about our story. Aku tahu takkan ada yang baca blog aku ni. Sebab tu aku berani luahkan kat sini.

3 tahun kita berhubung sejak 2007. 2010 kita break off. It's break my heart even aku yang minta. I don't want to hurt him. Biar aku luka sorang-sorang and tu terbukti sampai sekarang. 2 tahun awak single macam tu juga saya sama-sama takde pengganti and we keep in touch sampai tahun ketiga dia datang selepas saya. 3 tahun juga awak dengan dia. Aku block dia dari segala pandangan mata aku. Aku buang semua yang dia pernah bagi. Aku buat segalanya nak lupakan dia. 3 tahun tu juga aku tak contact dia langsung.

And you never know how hard I survived when I missed him until it become normal for me.

2014 we met again after 3 years. Masa tu aku happy sangat dan berfikir Tuhan dah kabulkan doa aku. Kita berbual bertanya khabar macam takde apa jadi, macam mula mula kenal dulu :')

Aku tak tahu apa yang buat dia diam tiba-tiba. Beberapa bulan juga kitorang tak berhubung. Tapi apa yang dia achieved aku tahu. Aku ambil tahu semuanya. I'm still his huge fan after all hahahah!

Sampai sekarang dia masih hambar dengan aku. Yah it's break my heart a little bit. aku confuse.

Sampai sekarang juga aku dengan dia tak pernah berjumpa empat mata. it's hard for me. No! I'm not ready!!

Kalau dia cakap dia dah tak ingat aku, dia dah tak sayang aku, dia minta aku stop sayang dia, dia minta aku lupakan dia, THEN WHEN TIMES COME I WILL STOP. Aku janji.

Awak, take care :)

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)