Sunday, January 4, 2015

Ada sebab aku belum move on!

Assalammualaikum.

Haiiii lamanya tak update. Alhamdulillah aku dah bekerja sekarang. Baru je ada satu aset. Alhamdulillah dapat juga merasa.

Sekarang ni musim kawin memang. Buka fb gambar kawin, bukak instagram gambar kawin. Eh korang boleh follow aku kat instagram amirazulkainiri sempat kau promote kikikiki!

Disamping aku buka semua laman sosial tu, terdengar dengar lah ada orang tanya aku tak move on lagi ke.

Gila lah kalau dah. Mesti lah belum.

Aku dengan dia dah tak berhubung. Tapi kami still friends on fb. Aku juga still ada nombor fon dia. Tak tau pulak dia.

Susah nak cakap complicated sangat. Hati aku still pada dia. Macam poyo kan tapi memang betul!

Ada something stuck antara kitorang yang buat aku susah nak move on. Dah nak masuk 5 tahun aku still dengan perasaan ni.

Aku nak sangat dengar something dari dia. Aku nak tahu apa yang ada dalam hati dia. Apa dia rasa lepas kitorang putus. Apa perasaan dia pada aku sekarang ni benci ke menyampah ke. Dan aku nak tahu sangat kenapa dia boleh tergerak add aku balik kat fb lepas dah berapa kali dah aku block dia sebab tak nak nampak dia dan unblock balik lepas aku dah getting better.

Complicated sangat.

Aku cuma jadi stalker terbesar dia je. Aku happy dengan hidup dia sekarang. Aku tengok dia pun happy. Aku sentiasa doakan yang terbaik untuk dia.

Believe me, aku takkan jumpa lelaki yang sayang aku macam mana dia sayang aku dulu.

Aku harap aku dapat tahu atau dengar apa yang selama ni stuck dalam kepala otak aku ni.

Ye betul aku sayang dia lagi

Wassalam!

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)