Saturday, December 15, 2018

I let go and let it be

Assalammualaikum guyssss

Sebenarnya ni last aku nak cakap pasal ni. Dia dah kawin weh hahahaha! Jadi aku kira macam ini last aku cakap pasal dia. Dan kali ni aku let go.

Semestinya dia ada tempat istimewa dalam hidup aku dulu. Sebab tu aku susah sangat nak lupakan dia. Bila tahu dia nak kahwin masa tu tak rasa apa lah. Rasa macam biar ke lah dia kahwin. Makaudnya dia dah jumpa kebahagiaan dia. So aku kenapa nak kena ada kat situ lagi kan.

Aku nak berterima kasih kat dia (ceh macam dia baca) hahahaha! Tak kisah lah kan. Aku nak berterima kasih lah sebab bagi aku rasa bahagia bila dengan dia cehhhh hahahaha! Semoga dia terus bahagia dan sayang bini dia sebaiknya.

Aku??

Banyak misi 2019 nak kena buat. Doakan aku yang terbaik ea.

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)