Sunday, March 10, 2013

Wedding

Assalammualaikum

Halliuuuuuu. Jumpa lagi. Aku rasa tahap aku nak update benda kat blog ni dah kurang lah. Dan aku rasa pun engkorang pun dah kurang jugak kan update benda kat blog ni. Eh eh ni bukan kacang lupakan kulit tau, sebab diri ini busy menghadap semester yang akhir ni. Insyallah bulan 4 nanti graduate lah kite hehe.

So tahniah kepada aku kerana sudah selamat mendirikan rumah tangga. Ehhhhh bukannnn bukan aku. Sepupu aku muehehe. Ni kira majlis keluarga lah. So semua generasi Abdul Wahab dan seangkatan dengannya berkumpul lah beramai2. Gila tak seronok muehehe.

So saya sertakan gambar2 ketika majlis berlangsung. Sebenarnya tak semua gambar aku upload sebab kalau semua gambar aku upload maksudnya dua hari lepas tu baru upload done muehehe. Betapa gila glamornya kami kehkehkeh.

Adik sepupu aku ni memang suka bergambar

 Inilah pengantin


 Selamat pengantin baru Nurasih dan Hafiz

 Bersama Dato' U dan Dato' A
Maksudnya sepupu aku dengan adik aku lah hihi


 Cousinsssss

 I like this picture :*





Masa akad nikah
Ayah: Nanti kakak nikah Ayah yang nikahkan.
Aku: -____-

Tiba-tiba je bapak aku ni kenapa hahahaha! Insyallah kalau ada jodoh hihi. Majlis meriah sangat. Malamnya tu semua family menyanyi tak ingat dunia. Gelak ketawa gurau senda. Ya Allah takde stress langsung. Semua happy. Asih! Selamat pengantin baru ye. Cepat dapat babyyyyyyyyyyyy hihi

Siapa sebelah tu? jeng jeng jeng
kbye

Wassalam

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)