Sunday, September 2, 2012

Selamat Hari Raya

Assalammualaikum

Haii. Rasanya tak terlambat nak ucap Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin untuk semua blogger. Ceh bajet famous je aku. Entry ni khas untuk hari raya. Yela setelah lama menyepi tanpa gambar2 so harini meh la kita tengok gambar.

Hari raya pertama of course lah kat kampung belah Mama sebab nenek masih ada lagi. Soooo happening sebab semua cousins gila2 hahahah! 

All the cousins and sibling. First raya dah beraya satu kampung!

 Tema tahun ni memang purple. Mama cantik!

 Ayah hensem hihi

 Along! Crazy cousin :D

 The best cousin. Me love both :*



 Raya pertama dah selekeh hahahha!


Raya kedua baru lah ke kampung belah Ayah. Punnnn happening sangat ya Allah. Bersyukur ada sedara2 yang macam ni.



This is my sibling. Memang kita sorang je perempuan hihi


 Happening gile kan? hihi

Aku bersyukur dikurniakan keluarga yang bahagia yang happening dan memahami. Aku doakan semua ni akan berkekalan hingga ke akhir hayat. Aku takkan menyesal kalau satu hari nanti aku akan hilang kawan aku yang aku sangka dia adalah kawan baik, sebab aku ada keluarga dan Allah yang sentiasa ada dengan aku :')

Wassalam

No comments:

Hakcipta Amira Zulkainiri sepenuhnya :)